Veel gestelde vragen

Wij krijgen vaak vragen van onze klanten, hieronder vind u een paar van de meest voorkomende vragen. Mocht uw vraag nog steeds niet beantwoord zijn, schroom dan niet om contact met ons op te nemen.

 

Hoe kan ik een afspraak inboeken?

U kunt via onze agenda online gemakkelijk een afspraak inboeken, u ziet dan alle mogelijke dagen en tijden dan in één oogopslag.  Ziet u de door u gewenste tijd er niet tussen? Dan is deze helaas reeds niet beschikbaar. Wij raden u aan om zo spoedig mogelijk (binnen twee weken) een afspraak in te boeken om teleurstelling te voorkomen.

 

Ik heb een afspraak ingeboekt, maar ik kom niet opdagen en ik meld me ook niet af.

Indien u niet komt opdagen op uw afspraak zonder u af te melden, dan brengen wij hier het NO SHOW tarief voor in rekening. U krijgt dan van ons een factuur van €50. Bent u verhinderd of wilt u uw afspraak afzeggen/annuleren, geen enkel probleem, echter stuur ons wel altijd een mailtje. Afzeggen kan enkel per e-mail. 

 

Ik wil graag foto’s bijbestellen, kan dat?

Natuurlijk kan dat, na je shoot ga je rustig naar je foto’s kijken en mocht je meer foto’s willen afnemen , dan kan je dit meteen aangeven. Indien je een waardebon hebt, krijg je altijd standaard één afdruk bij de shoot, al het overige kun je uiteraard bijbestellen, ook digitale foto’s zijn beschikbaar. 

 

Ik heb een waardebon, maar deze is verlopen.

Dat maakt bij ons niks uit, wij zeggen altijd: kom gerust langs, ook al is de waardebon verlopen! 

 

Ik ben minderjarig, kan ik dan ook komen voor een fotoshoot? 

Jazeker, dat is geen enkel probleem, echter moet er wel minimaal één ouder of voogd van (een) van de kinderen bij de shoot aanwezig zijn en de waardebon inleveren.  Wij maken hierop geen uitzonderingen.

 

Ik heb een afspraak ingeboekt maar ik wil deze verzetten, kan dat?

Soms komt er wat tussen, dat kan gebeuren! Stuur ons gewoon een mailtje en boek een nieuwe afspraak in, dan komt het goed. 

 

Ik heb een afspraak gemaakt, maar ik kom te laat, kan ik nog geshoot worden?

Als je weet dat je te laat bent, stuur ons dan even een mailtje dat je onderweg bent. Wij zullen ons best doen om te schuiven in onze agenda zodat je alsnog geshoot kan worden, wij kunnen dat echter niet garanderen! Ervaring leert dat het meestal wel goed komt.

 

Hoe lang duurt een fotoshoot?

Wij nemen altijd de tijd om te zorgen dat alles wat we willen goed op de foto komt te staan. Wij plannen hier +/- 30 minuten  voor in en ervaring leert dat dat meer dan genoeg is meestal.

 

Ik kom met meer personen dan mijn waardebon, kan dit?

Dit is geen probleem, je kunt met maximaal 7 personen komen, dit kost niks extra's, ook niet als de waardebon voor minder mensen is. 

  

Mag ik tijdens de fotoshoot omkleden?

Hier hebben we geen ruimte voor, een jas aan of uit is mogelijk.

 

Ik heb huisdieren, mogen die ook op de foto?

Ja, ivm allergieën willen we wel weten welke huisdier, daarna maken we altijd de studio schoon voor de volgende klant. Neem zelf een doek of kleed mee, dat is ook fijn voor je eigen huisdier.

 

Ik wil graag visagie, kan dat?

Jazeker, visagie is ook mogelijk, wij werken echter enkel met digitale (achteraf) visagie waar nodig. De kosten daarvan is afhankelijk van wat je zelf wilt en dit kan altijd achteraf. 

 

Is er bij jullie voldoende parkeergelegenheid?

Ja, onder het Winkelcentrum Zuidplein is genoeg parkeergelegenheid met ruim 1500 parkeerplaatsen op 2 minuten loopafstand.

 

Ik heb meerdere waardebonnen, kan ik deze tegelijk inleveren?

Nee, u kunt per dag slechts één waardebon inleveren, waarbij degene die de waardebon gekocht heeft leidend is.  Dit is om iedereen een kans te geven een afspraak in te plannen en om misbruik tegen te gaan.

Let op: Misbruik en "creatieve oplossingen" (zoals boeken onder meerdere namen) zullen leiden tot het annuleren van een afspraak. 

 

Gelden acties en waardebonnen  ook voor bedrijven?

Nee, de acties en waardebonnen gelden alleen voor consumenten en voor niet zakelijk gebruik.  Wel kunnen bedrijven altijd een afspraak maken: De shoot zelf is altijd kosteloos. Voor de foto's gelden normale tarieven. Informeer hiervoor schriftelijk bij ons.

 

Ik heb foto’s bij jullie gekocht, mag ik daarmee doen wat ik wil? 

Voor persoonlijk gebruik mag je uiteraard alles doen met de foto's.  Alleen bij commercieel gebruik ligt dat anders, onze foto’s mogen niet gebruikt worden voor commerciële doeleinden tenzij wij daar expliciet toestemming voor geven. Kijk voor meer informatie op http://www.auteursrecht.nl/auteursrecht/22091/.

Gebruik je de foto’s toch commercieel zonder toestemming of licentie, dan zijn wij gedwongen om hier actie op te nemen.

Soms gebruiken wij een foto die wij hebben gemaakt voor promotiedoeleinden, bij het maken van een afspraak ga je hiermee akkoord. Wil je dit liever toch niet? Geen probleem, als je dit vermeld zal dit ook niet gebeuren. 
 
Vraag: Ik heb geprobeerd te bellen maar ik krijg niemand te pakken.
Antwoord: Het kan soms druk zijn in de winkel. Als u niemand te pakken krijgt, kunt u het beste vijf minuten later nog eens bellen of een e-mail sturen via ons contact pagina. E-mails worden binnen 3 werkdagen beantwoord.
 
Vraag: Kan ik bij jullie pinnen?
Antwoord: Ja graag. Klein bedrag? Pinnen mag! 

 

1 Geldt voor leveringen naar Nederland. Klik op de volgende link voor andere landen en informatie over de berekening van de leverdatum: leverings- en betalingsvoorwaarden
2 Op grond van de kleineondernemersregeling (artikel 25 van de Wet op de omzetbelasting) heffen en vermelden wij geen omzetbelasting.